Власне, якщо обирати між бензином і солярою, то для нової машини економічної вигоди в дизелі немає. Маю на увазі некомерційне авто, а поповозку.
Поясню думку:
Вартість дизельної версії автомобіля тієї ж комплектації і потужності дорожче бензинової на суму, яка перевищує економію на паливі років так за 3-4-5, плюс ТО і ремонт дизельного двигуна дорожче бензинового. Ну, не дурні ж люди в менеджменті сидять, все прораховано. Це якщо порівнювати середньої паршивості Шкоду Октавію, де різниця в ціні 3000-3500 у.е. між бензином і дизелем. В більш преміальних марках різниця куди більша.
А от після 3-х років, коли нормальні власники вже бажають позбутись потенційно проблемного автомобіля, придбання не ушатаного дизеля варте уваги і буде значно економити сімейний бюджет, якщо не попасти на напівмертву турбінку, тнвд, форсунки, які за 3 роки вже явно на підході, бо ресурс сучасних двигунів 150 тис.км, тому і продає автомобіль перший власник, а не щоб вас ощасливити дешевшою в 2 рази поповозкою
Тому, якщо нове авто вам потрібне для відвезти попу вашої дівки в найближчу посадку, беріть бензин і не партесь - не розоритесь на паливі, тим більше нові двигуни економічні, на крайняк газ поставите. Переплата за дизель не окупиться.
От вибір мотора бушної тачки початку 2000-х вже складніший, тут перевага однозначно європейській дизельній машині, бо купити якийсь дешевий нісан авенір чи субарку з гаретом 35, які жруть 20+ літрів бензину це потрібно мозгів не мати або висіти у папки на шиї.