ПреамбулаПотрібно було оплатити купівлю, не важливо чого. Оплата відбувалась простим поповненням платіжної карти Приватбанку, раніше з цим не було
жодних проблем, приходиш кажеш номер картки і суму, те що касирка тиче вебку, щоб зняти вашу фізіономію на пам'ять, вже не так дратувало після n-ного платежу.
Але останнього разу відбулась
відмова в обслуговуванні, по причині відсутності картки. На відмову клієнта у відкритті нової картки було відмовлено і в обслуговуванні. Ну дідько з вами, якщо вам
потрібна картка, щоб прийняти поповнення на іншу картку,
знайдемо людину з цією карткою.
Не відкривати ж собі непотрібний рахунок, накручуючи статистику, заради поповнення
невласної картки. Отож...
СутьПрийшла людина з карткою приватбанку, показує тій касирці
той же папірець з номером картки, на яку необхідно перевести певну суму. На що касирка (шкода прізвище не запам'ятали, але це поправимо) заявляє, що подібної картки
не існує в їх базі, повне ім'я власника картки ігнорується. Перевіряється номер в декількох комбінаціях. Не існує. Хм... Можливо дійсно помилились.
Пишемо на
наступний день іншим почерком той же номер і прізвище власника тої бісової картки. Смеркалось. Потрапляємо на ту ж касирку, з тим же самісіньким результатом -
не має такої картки в базі. Але свою роль зіграла група підтримки і маленький скандал з гіпотетичним залученням до справи начальства
І о диво, картка "раптово" знайшлась.
КінцівкаШановна касирка, якщо вас замучили дитячі комплекси або негаразди в родині це не причина виміщувати їх на клієнтах, до речі, не вашого
персонального банку. Така безвідповідальність підриває репутацію всієї установи і є причиною знаходження клопоту на 5 точку.