на зустріч плєбсу
Відповідні законопроекти № 8487 і № 8488 були зареєстровані у ВРУ 15 червня. Серед авторів зазначено і Горвата.
До речі, згідно наведених вище Южаніною прикладу нового порядку цифр щодо 1 600 см3 двигуна збігаються лише суми, які діють нині, а от розрахунок, що буде потім у бухгалтерки ПОПи дещо відрізняється від заявленого: € 80 - за новий автомобіль, € 400 - за віком до 5 років, € 1 200 - віком до 15 років. Ну, це нормально для Южаніної по своїх же формулах помилитися і змінювати думку як флюгер. А
формула розрахунку нового акцизу на авто буде наступною:
ставка = базова ставка * об'єм двигуна в літрах * на повний вік автоБазова ставка для бензинового двигуна - 50 євро.
Базова ставка для дизельного двигуна - 75 євро.
І по цій формулі акциз на відносно нестарі дизельні автомобілі Евро-5, які потрапляють під норми пільгового ввезення, буде більший, ніж по багатостраждальному закону №3251 того ж Горвата, який ледве протягли
Але головне не це. Головне це прописане посилення відповідальності за євробляхи, як-от штраф у розмірі 34 000 грн за розбір машини, чим так люблять промишляти в останній час. Також це актуально для передавання автомобіля стороннім людям чи комерційне його використання (таксі тощо). Причому штрафи будуть, як для людини-верблюда, яка ввезла автомобіль в Україну, так і для людини, яка ним фактично керує. Наприклад, за порушення строків перебування понад 30 діб або втрату авто штраф 170 000 грн. Також в законопроекті № 8488, і так феноменальному по кількості введених штрафів, усуваються прогалини у взаємодії різних органів влади, коли інформація розрізнена і недоступна, а права рука не знає, що робить ліва. Закон суперечливий і неідеальний, суми все рівно залишаться відчутно великими і перевищать саму вартість машини, особливо для повнолітніх автомобілів
, тому навряд ті сотні тисяч автовласників одразу кинуться легалізувати свої євробляхи в 180-денний відрізок, а окрім цього є купа питань з документами, виїхати-заїхати тощо, тому чим це закінчиться невідомо, існує електоральний ризик через у черговий раз невдоволених автовласників саме перед виборами. Якщо закони таки потраплять у порядок денний ВРУ.