Аргумент рівня сперва добейся,
Я ж сказав, що це дійсно не зверхньє ставлення.
Коли проводиш співбесіди, то у тебе складаєтсья враження, що не роботи у нас немає, а людей. Робота є, працювати не хочуть. На ставку в 500 баксів на співбесіду на токо приходили "адміни", які на питання "Якщо я лінивий адмін і не хочу йти до компютера менеджера, як я можу віддалено щось зробити" відповідали, що існують спеціальні проги. але назви не памятають, в неті можна скачати (а оскільки в питанні уже майже звучить відповідь... то я на таке не ведусь). Деякі зовсім не відповідали. Про стандартне рдп взагалі нічого не знали. Базові знання уже повинні бути. Як я можу допустити людину до керіо/юзергейта, якщо він не розуміє, що таке порт? Ті, хто шарив просили від 5600 до 8 тис грн зп. А цим давай 4500, і вони будуть вінду переставляти.
Після такої співбесіди я вийшов до манагерів і задав те ж саме питання. Про teamviewer, rdp radmin мені один з них назвав одразу. Інші знали tv.
Ті кого я таки брав, дуже швидко показували, що не проти просто протирати штани. Зазвичай я знаходився в межах "обіцяти не більше ніж vs Очікувати не менше ніж", тому я розумію, що перший чинник впливає на якість знань, але ж не настільки, що менеджер знає більше адміна!
От я і почав спорити. Бо одне діло в метро вивчити основи технології, яка тобі на даний момент не потрібна, але точно згодиться, а інше - вчити аналог мови програмування (що вважаю тупо, бо краще вчити те, що доповнить, для прикладу - С і Пітон в сумі дають дуже сильну звязку). А ти передьоргуєш з одного випадку на інший. Це до речі, одна з причин чому я Шаріка не дивлюсь. Це його стиль - обісрати сторінку в фейсбук, щоб показати, що це не ЗМІ, а виходячи з цього, сказати, що все що пишуть нізя брати на віру. Причому забуваючи, що сам веде блог. Це те, що згадав навскидку.
Ти до речі так і не скинув,
В скайп кинув